حجت الاسلام شعبانپور در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) اظار داشت: سکوت در مقابل ترور دانشمندان هسته اي خيانت در امنيت و اقتدار جامعه اسلامي و پايمال نمودن خون شهداست.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام شعبانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نشستی صمیمی، در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) به ایراد سخن پرداخت. 

وی اظهار داشت: سکوت در مقابل ترور دانشمندان هسته اي خيانت در امنيت و اقتدار جامعه اسلامي و پايمال نمودن خون شهدا است و هيچ توجيهي براي بخشودگي وجود ندارد و نشان از يک رخوت و سستي در روحيه جامعه است. يک جامعه انساني بيدار و متعهد در مقابل نفوذ و جاسوسي خناسان و توطئه هاي دشمنان به هيچ عنوان نبايد سکوت اختيار کند و يا به تعبير سياسيون روش صبر مقاومت را بکار ببرد.

حجت الاسلام شعبانپور بیان داشت: در قبال ترور دانشمنداني چون شهيد فخري زاده ها که روش خود را در رويکرد صلح آميز بکار مي برند تا امنيت ملي و دستيابي به منافع ملي تقويت شود و اين حاصل نمي شود مگر فعاليت هاي علمي در حوزه انرژي هسته اي و صنعت موشکي آنهم با رويکرد صلح آميز رونق داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 27 اضافه کرد: نشان ترس و رعب و وحشت در دشمنان است که از نفوذ و تاثيرگذاري نظام جمهوري اسلامي در منطقه واهمه دارند و توانايي تقابل با ايران را ندارند و سعي مي کند که با اين رفتارهاي زشت و ناپسند خود روند رو به جلو جمهوري اسلامي را با چالش مواجه کند. اما بايد بدانند که نظام ولايي با هدايت و رهبري هاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب و با همراهي و پشتيباني مردم متعهد و انقلابي در موعد مناسب پاسخ قاطع به جبهه استکبار و صهيونيست ها خواهد داد.

وي ادامه داد: از دولتمردان سياسي و نهادهاي امنيتي و هم انتظار مي رود که به موقع پاسخ قاطع بدهند و بر اساس اصل تناسب انتقام از عاملان و آمران اين ترور را در اولويت برنامه کاري خود قرار دهند تا حداقل پيشگيري از رفتارهاي اينچنيني در جامعه باشيم.

حجت الاسلام شعبانپور در پايان اضافه کرد: آقايان مسئولين محترم که در حکومت و نظام جمهوري اسلامي ارتزاق مي کنند و پز مسئوليت مي دهند. چرا جرأت و شهامت بکار بردن اسم هسته اي در کنار اسم شهيد فخري زاده نداشتند؟! باز هم مثل هميشه ولي فقيه زمان از وجود گران بهاي خود هزينه کرده و با شجاعت و صلابت بيانيه محکم صادر و عنوان هسته اي را بکار بردند.

ارسال نظرات