خبرهای داغ:
استاد دانشگاه کوفه العراق در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین؛

محور مقاومت، مجاهدت‌های حاج قاسم را هرگز فراموش نخواهد کرد

هاشم پور گفت: حاج قاسم از گرامی‌ترین شهدای ما هستند و از بهترین انسان‌ها و کشور عراق و محور مقاومت هرگز مجاهدت‌های این شهید بزرگ را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۸۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

سارا هاشم پور، استاد دانشگاه از کشور عراق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به این پرسش که کلمه مقاومت چه ذهنیتی برای وی دارد بیان کرد: کلمه مقاومت مرا بیاد مبارزه و شهادت امام حسین(ع) و اهل بیتش و هر آن که در این مسیر جان خود را فدای دین کرده می اندازد. و وقتی خوب به این مسأله نگاه کنیم انسان های بزرگی در این زمانه رهرو اهل بیت بوده آمد که سردار سلیمانی یکی از این انسان های بزرگ است.

وی گفت: وقتی نام داعش را می شنوم احساس شرارت و ظلم در ذهن جاری می شود. گروهی تکفیری که به نام دین و خدا، شرارت های زیادی را در زمین انجام دادند و قطعا به سرانجام خود رسیدند.

هاشم پور با اشاره به نام شهید سلیمانی اظهار کرد: این سردار شهید را می شناسم. سردار سلیمانی شهیدی است که در جهان و در بین آزادی جویان عالم جایگاه بسیار بلندی دارد.

استاد دانشگاه کوفة العراق با اشاره به شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی، احساس ناراحتی و حس خوشحالی به من دست داد. ناراحت از اینکه ایشان بشهادت رسیدند و جهان بزرگ مردی را از دست داد و خوشحال از اینکه این شهید بزرگ به جایگاه موعود خود که خداوند به بندگان شایسته وعده داده است دست یافت.

وی در یک جمله شهید سلیمانی را اینگونه توصیف کرد: ایشان از گرامی ترین شهدای ما هستند و از بهترین انسان ها و کشور عراق و محور مقاومت هرگز مجاهدت های این شهید بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار