امام جمعه ساوه:

یوم ا... ۹ دی ماه تجلی بصیرت ملت ما در برابر نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان بود.

حجت الاسلام حسینی گفت: عده ای فریب خورده ِطراحی دیگران، با راه اندازی جنگ داخلی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند که بصیرت مردم موجب رسوا شدن آنها برای همگان شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه امام جمعه ساوه در یادواره شهدای وطن که به همت بسیج هنرمندان در سالن سلمان ساوجی برگزار گردید گفت:انحرافات جدی در شعارهای آشوب های خیابانی؛ نشان از عزم جدی برای حذف اسلام از این آب و خاک داشت که بنا به تفسیر رهبر فرزانه ی انقلاب؛ تعالیم روحبخش نهضت عاشورا مانع از این انحراف بزرگ شد.

وی تصریح کرد: روز ۹ دی ماه در واقع تثبیت اصل نظام اسلامی و تجلی قدرت پروردگار در کشوری بود که با جانفشانی و ایثار شهدا راه خود را پیدا کرده طومار فتنه گران پیچیده شد.

امام جمعه ساوه با اشاره به تبلور ولایت فقیه در نظریه دولت در دولت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: حماقت دشمنان داخلی و خارجی و نیز بصیرت مردم با تاسی از آموزه های امام حسین (ع) موجب نجات کشور و ظهور نهم دی ماه شد.

وی با اشاره به هوشیاری آحاد مردم در مقابله با نقشه های دشمنان افزود: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان و پشتیبانی و حمایت ناگسستنی ملت با رهبری همواره توانسته کشور را از حوادث متعدد؛ با سربلندی نجات دهد.

حجت الاسلام حسینی ولایت فقیه را در مکتب حاج قاسم سلیمانی جز اصول انقلاب اسلامی توصیف کرد و اضافه کرد: این مرد بزرگ بی ادعا با حضور ارامش بخش خود در بین آحاد مردم ؛ به عنوان سرباز رهبری؛ مانع نفوذ دشمنان در منطقه و با تفکر گسترش مرزهای اسلامی ، موجب تغییر موازنه ی قدرت و سد نفوذ بیگانگان شده بود که دشمن همه ی تلاش خود را برای گرفتن این عنصر اثر گذار به کار گرفت.

وی تصریح کرد: حاج قاسم، مظهر مکتب مقاومت در برابر جریان استکباری و "نه" گفتن به کشورهای آمریکایی و اروپایی و همچنین به دشمنان زیاده خواه بود که باید همه برای ادامه ی این مسیر؛ جریان سازش را محکوم و با تمام توان جریان مقاومت را تقویت کرد.

شعرخوانی، پخش کلیپ، خطبه خوانی از دیگر برنامه های این یادواره بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار