مشاوره سازمان اطلاعات سپاه مطرح کرد:

با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت جان تازه تری گرفت+تصاویر

سردار بهشتی گفت:جریان مقاومت نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه شتاب بیشتر آن را در ایران اسلامی، منطقه و جهان خواهیم دید چرا که معتقدیم خون شهدا از بین نخواهد رفت و شهدا زنده اند و عند ربهم یرزقون هستند.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۹۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه در مراسم اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار بهشتی مشاور سازمان اطلاعات سپاه از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همینطور جمعی از مسئولین شهرستان و تعدادی از دانش آموزان در آموزشگاه سردار قاسم سلیمانی برگزار شد،سردار بهشتی گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، جریان مقاومت نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه شتاب بیشتر آن را در ایران اسلامی، منطقه و جهان خواهیم دید چرا که معتقدیم خون شهدا از بین نخواهد رفت و شهدا زنده اند و عند ربهم یرزقون هستند.
وی خطاب به دانش آموزان افزود: نقش دانش آموزان در عرصه دفاع مقدس نقش بی بدیلی بود.
مشاور سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به 36 هزار شهید دانش آموز و همینطور شهدای فرهنگی و معلم گفت: دانش آموزان در جبهه های غرب و جنوب هم میجنگیدند، هم درس می خواندند و هم امتحان می دادند.
وی با اشاره به ملاک های درست انتخاب بین مردم و مسئولین گفت: ملاک های انتخاب در جبهه حضور صادقانه، مخلصانه و فداکارانه، همینطور شجاعت، پیگیری و حضور مستمر در جبهه و ایمان به خدا بود که موجب توفیقات فراوان و انتخاب فرماندهان جوان و کاربلد شده بود.
سردار بهشتی، حاج قاسم سلیمانی را دارای تمامی این خصائص و ویژگیها دانست و گفت آن حضور شجاعانه و کار با اخلاص باعث پیروزیهای متعدد برای سپاه اسلام می شد.
سردار بهشتی خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز بدانید تلاش چشمگیر و خستگی ناپذیر و همنطور احترام به والدین و معلمان و مربیان باعث موفقیت های گوناگون در زندگی برای شما خواهد شد.
در این مراسم به تعدادی از دانش آموزان که در مسابقه دلنوشته ای به شهید سلیمانی که به همت پژوهش سرای دانش آموزی شهید اسدی حائز رتبه و مقام شده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
در این مراسم دستورالعمل های بهداشتی نیز با فاصله گذاری صندلی ها، ضدعفونی نمودن دستها و اهداء ماسک رعایت شده بود.
پس از این مراسم، مسئولین حاضر در جلسه با حضور در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) مزار شهدای مدافع حرم را گلباران کردند.


 
ارسال نظرات