خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر چند کفش سردار سلیمانی به اندازه سر ترامپ ارزش دارد اما بر اساس حکم خدا، عقل و خرد جمعی بشر، قصاص قاتلان حکمی عادلانه است.
کد خبر: ۹۳۰۹۲۵۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن نتیجه جهاد سردار سلیمانی شهادت بود، گفت: مهمترین ویژگی مجاهدین فی سبیل الله این است که از درون محکم و قوی و احساس قدرت می‌کنند و در کلام و نگاهشان تجلی دارد؛ سردار سلیمانی یک لحظه احساس سستی و بیچارگی نکرد چه در دوران دفاع مقدس و چه در حلب و دمشق و سوریه قوی بود.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی قرآن کریم را مبین حقایق هستی عنوان کرد و با اظهار این که پاسخ همه مسائل هستی در این کتاب آسمانی آمده است، در مورد شخصیت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تصریح کرد: جامعه بشری به خودی خود در تبیین شخصیت این انسان‌های تأثیرگذار و نقش آفرین قطعأ متحیر می‌شود اما قرآن مشکل را حل کرده است.

وی افزود: قرآن راه کسب قدرت را به ما نشان داده است همان گونه که سردار سلیمانی به آن عمل کرد؛ که اگر قوی باشیم زمینه ایستادگی در برابر مستکبرین را خلق خواهیم کرد، ما باید قدرتمند باشیم که تنها راه ترساندن دشمن قوی شدن است، در برابر دشمنان نباید لبخند زد چون دشمن وحشی و بی‌رحم است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان این که سردار سلیمانی نماد امت اسلامی و رمز مقاومت ملت‌های مسلمان بر علیه  ظلم و ستم بود، عنوان کرد: مردم منطقه تا قیامت مدیون سردار سلیمانی هستند زیرا داعش با پرچم اسلام به جنگ با توحید آمده بود که سردار سلیمانی داعش را نابود و منکوب کرد و اقتدار امت اسلام را ثابت کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی از علاقه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران به قرآن کریم سخن گفت و ایشان را مصداق آیات جهاد قرآن دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم نماد قهرمان ملت ایران است چون فرهنگ انسان‌دوستی، ایثار، فداکاری، رشد و پیشرفت در وجود ایشان دیده می‌شد و از مهمترین تکنولوژی روز دنیا علیه دشمن استفاده می‌کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی با وجود اینکه شیعه بود، تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی‌شد و معتقد بود سنی‌ها نیز عاشق اهل بیت -علیهم السّلام- هستند و به آن‌ها کمک می‌کرد تا اینکه آن‌ها را شیفته و دلبسته خودش کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: سردار سلیمانی به شدت دنبال وحدت آفرینی بود و از اختلاف و درگیری‌های سیاسی بیزار بود، نه اصلاح طلب و نه اصولگرا بود و خطش ولایت فقیه بود؛ انقلابی گری خط  قرمزش بود و عاملی برای وحدت در جهان اسلام بود؛ امروز به اتحاد، وحدت و همدلی احتیاج داریم و این امر مهم از راه عزت و وحدت و علم و دانایی عبور می‌کند.

حجت الاسلام تویسرکانی سردار سلیمانی را عاشق خدمت به محرومان دانست که اگر صدایی از محرومان می‌شنید تا به ‌آن‌ها کمک نمی‌کرد آرام نمی‌گرفت. وی خاطرنشان کرد: از مکتب سلیمانی باید درس گرفت و براساس این فرهنگ باید حرکت کرد، در مسیر این حرکت به نتیجه قطعی می‌رسیم؛ این جریان منتهی به طلوع خورشید ولایت مهدی موعود -عجّل الله تعالی فرجه- می‌شود و فقط باید مواظب باشیم زمزمه‌های شوم دشمنان دل ما را تضعیف نکند چون دشمنان به دنبال جنگ روانی هستند.

سخنران اولین سالگرد سردار دل‌ها در اصفهان به شهادت رساندن سردار سلیمانی به این شیوه را نشانه ذلت دشمن عنوان کرد و گفت: امروز وحشت وجود آمریکایی‌ها را فرا گرفته است که در حال اعزام ناو و هواپیما به منطقه هستند اما جریان مقاومت تا انتقام خون سردار سلیمانی را نگیرد راحت نمی‌نشیند، هر چند کفش سردار سلیمانی به اندازه سر ترامپ ارزش دارد اما بر اساس حکم خدا، عقل و خرد جمعی بشر، قصاص قاتلان حکمی عادلانه است؛ به زودی شاهد فرار آمریکایی‌ها و نابودی صهیونیست‌ها و هرگونه فسق و فسادی در منطقه خواهیم بود و این وعده قطعی خدا است.

وی در پایان به مناسبت رحلت عالم ربانی، حضرت آبت الله محمدتقی مصباح یزدی، ایشان را عمار ولایت دانسته که خدمات علمی و آثار معنوی بسیاری از خود به جای گذاشتند.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان و دادستان اصفهان همراه بود، برنامه هایی نظیر تصویرگری زنده تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مداحی، سرود و رونمایی از پوستر حاج قاسم به اجرا درآمد.

ارسال نظرات