همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها صورت گرفت؛

افتتاح خانه محروم در قائم شهر + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ودهه بصیرت یک واحد خانه محروم با حضور مسئولین شهرستانی در قائم شهر افتتاح وبه بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۳۰۹۴۰۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
 رضا یوسف پوری در حاشیه افتتاح  خانه محروم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر ضمن بیان اینکه همت و تلاش بسیجیان این حوزه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه استوار است گفت: بسیج با تلاش و همت خود تمام محدودیتها، کمبود‌ها و سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد ودر مسیر اعتلای نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا ثابت قدم و استوار می‌ماند.
 
فرمانده حوزه حضرت ثارالله   افزود:بسیجیان این حوزه مقاومت از ابتدای سال ۹۹ دو خانه محروم را با تلاش خود ساخته وبه افراد محروم وبی بضاعت تحویل دادند.
 
یوسف پوری ادامه داد:دو کمک جهیزیه عروس،۳۵۰۰ بسته معیشتی طی ۹ مرحله رزمایش از جمله اقدامات در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیجیان این حوزه مقاومت می‌باشد.
 
به گزارش بسیج؛ این واحد مسکونی به متراژ ۷۳ متر وبا هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۷ متر با همت بسیجیان جهادی پایگاه شهید ساداتی حوزه ۸ ثارالله این شهرستان و همکاری و کمک خیرین، بسیج سازندگی و کمیته امداد قائم شهر در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری رسید.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها