جانشین سپاه بوکان گفت: سیره زندگی شهدا باید سرمشق ما قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه ۲شهری شهید هندی زاده سپاه این شهرستان با حضور جمع کثیری از ارادتمندان مکتب شهید سلیمانی برگزار شد.

جانشین سپاه بوکان ضمن سخنانی با بیان اینکه الگو قرار دادن اعمال و سیره شهداء و ادامه دادن راه شهداء باید سرلوحه زندگی همه افراد انقلابی قرار گیرد، تصریح کرد: بسیجیان از کتاب ها و سیره زندگی شهداء الگوبرداری کرده و آن را در زندگی‌شان پیاده کنند و با توجه به همین مهم به پیشرفت ایران و انقلاب اسلامی کمک کنند.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم‌زاده افزود: شهداء مسیر رشد، سعادت و بالندگی خود را به خوبی شناختند و با سرعت در این مسیر قدم نهادند، و امروز وظیفه ماست تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان راه‌شان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همه ملت ایران مدیون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستند و امنیت ایران اسلامی با خون شهداء تضمین شده و نسل جوان جامعه باید با رشادت ها و ایثارگری های شهداء آشنا شوند.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی تا لحظه شهادت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت و اگر ایستادگی سردار دل‌ ها و جبهه مقاومت در برابر تکفیری ها و داعش نبود، بی‌ تردید دشمن به مرزهای ما نزدیک می شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات