سعید زعفری هشجین
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آیت الله مصباح یزدی یک شخصیت کاملا ولایی، کثیر التألیف، موفق در عرصه تربیت متعلمین و مدیریت مرکز آموزشی، متفکری برجسته و بسیار خالص بودند.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

آیت الله مصباح یزدی متفکری برجسته بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در برنامه زنده تلویزیونی «ایشیخلی یول» با تسلیت درگذشت حضرت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: ایشان یک شخصیت کاملا ولایی، کثیر التألیف، موفق در عرصه تربیت متعلمین و مدیریت مرکز آموزشی، متفکری برجسته و بسیار خالص بودند.

وی افزود: این‌چنین شخصیت‌هایی امتداد دارند؛ فکر، مرام، نوشته‌ها، شاگردان و موسساتی که تاسیس کرده‌اند، امتداد شخصیت‌هایی همچون علامه مصباح یزدی است. 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اهالی به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا بیان کرد: این مراعات و کاهش آمارها برای همه، خصوصا برای کادر درمان بسیار فرح بخش است و امیدواریم که این روند نزولی بیماران و فوت شدگان، همچنان تداوم داشته باشد و مبادا که با سهل انگاری مجدد، موجی دیگر جامعه را دربر بگیرد. 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: حق این بزرگوار بر گردن ما بسیار زیاد است. این حق نه تنها بر گردن تک تک افرادی که در این خطه زندگی می‌کنند، بلکه بر گردن ساکنان منطقه و بلکه بر گردن عالم اسلام است.

وی ادامه داد: هدف اصلی داعش، ورود به ایران بود و اگر ایران  دست تروریست‌های داعشی افتاده بود همه چیز را نابود کرده و هیچ خبری از عزت، اعتلاء و اقتدار کنونی ما نبود و امروز آسایش و آرامش خود را مدیون خون پاک شهدای مدافع حرم و سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی هستیم.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: ما هر چقدر برای سردار سلیمانی بزرگداشت بگیریم باز هم کم است. ما که این‌همه ندای انتقام می‌دهیم، این انتقام قطعی است اما من سخنی بالاتر از آن می‌گویم که ای کاش به گوش آمریکایی‌ها برسد. خداوند متعال می‌فرماید؛ « إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» خداوند خودش وعده انتقام از مجرم را می‌دهد. شما اگر برفرض از انتقام ما هم فرار کنید، از انتقام خداوند چگونه فرار خواهید کرد؟ 

عاملی گفت: لذا آیه شریفه «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» شامل هر کسی خواهد شد که در برابر سنت‌های آفرینش علم مخالفت بالا ببرد. به قول مرحوم آیت الله اراکی «خداوند، دیر می‌گیرد ولی سخت می‌گیرد»

ارسال نظرات