خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی در کاشان:
فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ویژه برنامه‌های نخستین سالگرد شهید سلیمانی در کاشان گفت: زنگ مقاومت در نخستین سالگرد سردار دلها به صدا درمی‌آید.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۰۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان سرهنگ کریم اکبری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: ماه دی در شهرستان کاشان یادآور روزهای بزرگ و حماسه‌سازی در سال‌های 88 و 96 است و مردم کاشان در هشتم و نهم دی ماه به میدان آمدند و این جریان شوم را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی افزود: در سال 96 نیز پس از جریان اغتشاشات در میدان جهاد کاشان در روز دهم دی ماه مردم مجددا در صحنه حاضر شدند و با حضور به موقع عمل صالح خود را انجام دادند و رسالت خود را نسبت به شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان کاشان ابراز داشت: محور اصلی برنامه سالگرد شهید سلیمانی با شیوع کرونا راه اندازی و فعالیت 65 قرارگاه حافظان سلامت با نام مبارک این شهید بزرگوار بود.

وی گفت: فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را در چهار محور آموزشی، مراقبتی، نظارتی و حمایتی سرلوجه خودشان قرار دادند و در راستای بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا با همکاری تمامی نهادها در حال فعالیت هستند و با توجه به این شرایط اگر شهید سلیمانی نیز در قید حیات بودن یقینا یکی از سربازان میدان مقابله با کرونا بودند.

اکبری با بیان اینکه به تأسی از شهید سلیمانی مردم‌داری و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دادیم، تصریح کرد: در سالگرد این شهید بزگوار نیز نهضت خدمت‌رسانی به مردم شریف دارالمومنین کاشان را ادامه دادیم و بر همین اساس برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها با محوریت مردم در حال برگزاری است، تأکید کرد: فضاسازی شهری و روستاها، چاپ پارچه تمثال مبارک شهید سلیمانی، چاپ 10هزار پوستر تبلیغاتی، تهیه بسته‌های فرهنگی، اجرای دیوارنگاره‌های مختلف، ساخت و نصب تصویر فوتوموزائیک شهید سلیمانی، رژه موتوری و خودرویی نیروی نظامی و انتظامی در روز شنبه و گلباران تمثال شهید سلیمانی از جمله این اقدامات است.

فرمانده سپاه شهرستان کاشان ضمن اشاره به رونمایی از چندین کتاب به مناسبت شهادت شهید سلیمانی افزود: برگزاری رویداد هنری در محل کوشک میدان کمال‌الملک شهرستان کاشان با عنوان موکب هنری حاج قاسم از 11 تا 15 دی ماه، اجرا و راه‌اندازی هفت ایستگاه فرهنگی در هفت نقطه شهر و اجرای برنامه‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها است.

وی ضمن اشاره به برپایی رویداد رسانه‌ای ملی "بچه های حاج قاسم" ویژه نوجوانان ابراز داشت: به صدا درآمدن زنگ مقاومت در روز شنبه، ساخت دو سرود ملی در شهرستان کاشان ویژه شهادت شهید سلیمانی، برپایی چندین مسابقه فرهنگی، ساخت و انتشار ده‌ها کلیپ، موشن گرافی و خوانش وصیت نامه شهید سلیمانی، برگزاری نشست‌های غیرحضوری و شب شعر نیز از دیگر برنامه های سالگرد شهید سلیمانی است.

اکبری ضمن اشاره به اجرای طرح "به برکت حاج قاسم" گفت: به مناسبت شهادت شهید سلیمانی برنامه‌های کمک مومنانه قرارگاه‌های جهادی، موسسات خیریه، هیئات مذهبی و دیگر نهادها ادامه دارد که شامل توزیع دو هزار و 500 بسته معیشتی، دو هزار و 500 بسته بهداشتی و آموزشی، پنج هزار پرس غذای گرم، پخت 200هزار قرص نان رایگان توسط 80 نانوایی در روز شنبه و سرویس‌دهی رایگان سازمان اتوبوسرانی از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها