گزارش تصویری/

برپایی ایستگاه «مرد میدان» در چالوس

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و به همت سپاه ،شهرداری ، بسیج جامعه زنان،حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر سپاه شهرستان ،ایستگاه فرهنگی «مرد میدان»،«قهرمان من » برپا شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۸۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

سررهنگ داغمه چی در حاشیه برپایی ایستگاه فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس، گفت:بسیجیان و پاسداران شهرستان چالوس دربرپایی ایستگاه فرهنگی پیشقدم شدندو طی این دو روز با استقرار در میدان مرکزی شهر ،میدان معلم، اقدام به توزیع ۳۰۰۰ پوستر و وصیت نامه شهید سلیمانی و ۱۰۰۰برچسب مخصوص وسایل نقلیه مزین به تمثال شهید و تعداد ۱۵۰۰ بسته فرهنگی مخصوص داخل خودرو و همچنین طراحی بر روی خودروها کردند که با استقبال گسترده مردمی روبه‌رو شد.

 فرمانده سپاه چالوس افزود: در این ایستگاه فرهنگی ،غرفه عکس برداری با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی هم فراهم شده که علاقمندان می توانند با تمثال مبارک شهید عکس یادگاری بگیرند.

به گفته داغمه چی سرود خیابانی توسط بسیجیان برادر پایگاه مقاومت بسیج روستای طلا جو به همت معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه و نیز پخش فیلم سردار دلها با عینک سه بعدی از دیگر برنامه‌ها بوده است که در این مدت دو روز در حال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار