فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی به یاد سردار دل‌ها در خلیل‌آباد

فرمانده سپاه خلیل‌آباد از توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی هم‌زمان با اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: از ابتدای طرح حاج قاس، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۳۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه خلیل‌آباد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و پایگاه مقاومت بسیج بیش از ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ بسته معیشتی با همکاری اوقاف و الباقی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهرستان تهیه و بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان از کرونا و رزمندگان معاصر توزیع شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه هر بسته کمک معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی به ارزش سه میلیون و پانصد هزار ریال است، تصریح کرد: امیدواریم توزیع بسته‌های معیشتی با همراهی خیرین همچنان در سطح شهرستان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت، جهاد فی‌سبیل‌الله، کار جهادی، ولایت‌پذیری و اطاعت از ولایت بود، اذعان کرد: اگر به وصیت‌نامه شهید سلیمانی نگاه کنیم بیش از ۷۰ درصد آن به بحث ولایت ارتباط پیدا می‌کند.

فتوحی در پایان عنوان کرد: شهید سلیمانی خود مرد میدان اطاعت از ولایت بود و به همین خاطر به مردم توصیه کرده که در ولایت‌پذیری و اطاعت از ولایت پیش‌گام باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها