مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:
حجت الاسلام محمدی گفت:خون همه شهیدان احیاگر اسلام و انقلاب هستند اما بانگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی را بیشتر شبیه شهادت استاد مطهری دانست
کد خبر: ۹۳۱۰۳۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ساوه گفت:شهادت سردار سلیمانی یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب است که میلیون‌ها انسان از پیر و جوان و زن و مرد را داغدار کرد، ولی در عوض، به انقلاب اسلامی حیات دوباره بخشید.خون همه شهیدان احیاگر اسلام و انقلاب هستند، اما بانگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی را بیشتر شبیه شهادت استاد مطهری دانست.

محمدی افزود:در شهادت این دو عزیز نکات مشترکی مانند مکتبی بودن، بی منطق بودن دشمن، بزدل و ترسو بودن دشمن، ترور آن بزرگوار در شب، احیا شدن دوباره نهضت اسلام، برخاستن موجی از احساسات ارزشی در ایران وجهان و تصمیم بر انتقام و نابودی دشمن وجود دارد.

مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ساوه در خصوص دهه بصیرت گفت:یکی از شاخصه‌های بصیرت تصمیم و اقدام به موقع است. اگر تصمیم درست به موقع گرفته شود و عملی گردد، آثار و برکات زیادی را در پی خواهد داشت. اما برعکس اگر تصمیم به موقع در زمان مناسب اتخاذ و عملی نشود، نه تنها اثر مثبتی برآن نخواهد داشت بلکه ممکن است آسیب‌هایی در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد:حماسه ۹ دی ۸۸ از بهترین نمونه‌های تصمیم و اقدام به موقع است. اقدام به موقعی که همچون آب سردی بر روی آتش فتنه عظیم سال ۸۸ را خاموش کرد.

محمدی گفت:در این روز مردم با بصیرت ایران علیرغم بی بصیرتی و سکوت خواص با لحظه شناسی و تصمیم به موقع برگی زرین در تاریخ اسلام رقم زدندند ودشمنان نظام و انقلاب رو که کمر به براندازی حکومت اسلامی بسته بودند، مایوس کردند.حماسه 9دی یک بار دیگر بر همگان ثابت کرد که اگر ملتی هوشمندانه ،منسجم و متحد در صحنه حضور به موقع و به هنگام داشته باشند ، هیچ فتنه ای موثر واقع نخواهد شد. لذا حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست . این حادثه ، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ و گرامی داشته شود .
ارسال نظرات