خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

اولین شاخصه مکتب سلیمانی ولایت‌مداری است

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن گفت:علامه مصباح یزدی و شهید سلیمانی هر دو بسیار زمان شناس بودند و برای دفاع از اسلام و گسترش آن فعالیت می کردند.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۹۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج  بروجن با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله مصباح یزدی (ره) گفت: در دورانی که به مبانی دین و اندیشمندان جهان اسلام جفا شد علامه مصباح یزدی (ره) نیز به شدت مورد هجه دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: در همان ایام بود که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به طور سرزده به دیدار وی رفتند و این نشان از ارزشمند بودن شخصیت علامه مصباح یزدی (ره) در نزد رهبر معظم انقلاب و توجه ایشان به مقام علما و اندیشمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر  افزود: علامه مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی هر دو بسیار زمان شناس بودند و برای دفاع از اسلام و گسترش آن فعالیت می کردند ولی در سنگرهای مختلف.

کارشناس مسائل مذهبی به برخی از ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ویژگی های این شهید عزیز از خانواده تا بُعد بین المللی می تواند برای همگان الگو باشد.

این مقام مسؤل ادامه داد: شهید سلیمانی دلبستگی عمیقی به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) داشت و قرائت قرآن، دعای کمیل، دعای ندبه و زیارت عاشورای ایشان هرگز ترک نمی شد.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان افزود: اولین شاخصه مکتب سلیمانی ولایت‌مداری است و این یعنی باید ولی فقیه را شناخت و همیشه در اطاعت ایشان بود و خط ایشان حرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه به حماسه نهم دی و ماجرای فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 از قبل طراحی شده بود و ماهیت آن اصل نظام را هدف گرفته بود، اما غافل از اینکه ریشه های این نظام به جایی متصل است که هیچ طوفانی نمی تواند آن را تکان دهد و رهبری آگاه و مدبر، خون شهدای گرانقدر و ملت آزاده و شهید پرور از ریشه های آن هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در روز 9 دی ملت غیور و همیشه در صحنه به فکرهای آلوده و ترفندهای زهرآلود دشمن مشت محکمی کوبید و با حرکت خود ، وفاداری به نظام ولایی را اعلام کردند ، بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی‌شدند آتش فتنه پیامدهای منفی و خسارت های بیشتری را برای کشورمان به دنبال داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار