مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

شهادت سردار سلیمانی همه آزادی‌خواهان را سیاه‌پوش کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: شهادت سردار سلیمانی همه آزادی‌خواهان جهان را سیاه پوش کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۴۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم که به همت پایگاه بسیج طلاب امام علی (ع)  در مسجد حوزه علمیه سلماس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی بزرگ‌ترین قهرمان مبارزه با تروریسم و داعش در عراق و سوریه بود.

وی اضافه کرد: ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا، یک جنایت جنگی و مخالف حاکمیت عراق و قوانین بین‌المللی بوده است.

رضایی گفت: شهید سلیمانی چهره بین المللی بود؛ علاوه بر اینکه در کشورمان مراسم سالگرد برگزار شد، مراسم سوگواری سردار سلیمانی توسط مسیحیان در حلب سوریه و دیگر نقاط جهان برگزار شد.

وی شهید سلیمانی را نه تنها قهرمان آزادی خواهی برای مسلمانان، بلکه برای مسیحیان دانست و بیان کرد: اقدامات شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و توییتر مبنی بر حذف تصاویر و اخبار مربوط به سردار سلیمانی، خلاف آزادی بیان می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با رو به افول دانستن هژمونی قدرت‌ها در جهان به ویژه خاورمیانه، این گونه اقدامات تروریستی از قبیل ترور سردار سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده را آخرین تلاش های توأم با نا امیدی آنها برای حفظ این هژمونی، و شهادت آنها را موجب قدرتمندتر شدن محور مقاومت دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار