دیدارفرمانده سپاه بندرخمیر باامام جمعه شهرستان

فرمانده سپاه بندرخمیر جهت بررسی و هم افزایی عملکرد بسیج با امام جمعه شهرستان دیداروگفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۲۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

در این دیدار سرهنگ اسلامی گزارشی از اجرا وپیگیری های مختلف در رفع محرومیت زدایی که توسط بسيجيان غیور در شهرستان انجام گرفته شده را ذکر کرد.

 در ادامه فرمانده سپاه شهرستان از برنامه های متعدد در حوزه های فرهنگی اجتماعی گفت و اظهار امیدواری کرد با هم افزایی مجموعه های مختلف بتوان فعالیت های خوبی در این زمینه ها انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر نیز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان در عرصه های مختلف اذعان داشتند :
آنچه امروز بر همه ملموس و مشهود است مجموعه سپاه وبسیج به تمام معنا همیشه درمیدان و کنار مردم حضور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی افزود: آنچه امروز سپاه را در نظر آحاد ملت عزیز کرده است به تنهایی جنبه نظامی و دفاعی این مجموعه نیست، بلکه در همه مواجهات وشدائد نظامی، فرهنگی، اجتماعی و...، این نهاد انقلابی همراهی امین، صادق و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی وعزتمندی کشوراست.

وی اظهارداشت :بسيجيان امروز بیش از هر زمانی دیگری مورد بی مهری ها قرار می‌گیرند اما ذره ای در اراده شخص بسیجی از آن جهت که معامله با خدا کرده است و خود را در لشکر ولایت می‌بیند، تاثیری ندارد، ومصداق بارز بسیجی واقعی شهید عزیر ما سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که امروز مکتب او بهترین و مستحکم ترین چراغ برای ادامه راه است

ارسال نظرات