خبرهای داغ:
استاندار قزوین در مراسم بدرقه ورزشکاران استان به مزار شهید سلیمانی؛

سردار سلیمانی مردی از جنس مردم بود/وحدت، دستاورد مکتب سلیمانی است

جمالی پور گفت: سردار سلیمانی مردی از جنس مردم بود و در این راه همه وجود خود را گذاشت.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۸۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در راستای گرامیداشت یاد سردار دل‌ها و به همت بسیج ورزشکاران استان قزوین، 57 نفر از قهرمانان اتومبیلرانی استان در قالب 24 خودرو با عنوان کاروان "ما ملت امام حسینیم" عازم استان کرمان و مزار شهید سلیمانی شدند.

 

هدایت اله جمالی پور در این مراسم که با حضور سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه استان و مسوولان سپاه استان در محل سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین برگزار شد بیان کرد: با نگاهی به رفتار و منش سردار، درس‌های بزرگی از این شهید والا مقام می‌گیریم، چه در دوران دفاع مقدس که همراه همرزمانش برای دفاع از خاک و ناموس و چه در دوران حاضر در مبارزه با تهدید کنندگان امنیت ملی نشان داد که برای ملت و وطن حاضر است جان خود را فدا کند.

 

وی گفت: سردار سلیمانی، از جنس انسان زمینی نبود و همیشه آرزوی شهادت داشت و هرجا حضور پیدا می‌کرد طالب دعای شهادت از سوی مردم بود.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: سردار سلیمانی مردی از جنس مردم بود و در این راه همه وجود خود را گذاشت، داعش را به نابودی کشاند و سوریه را که همه لحظه شماری برای سقوطش می‌کردند، بار دیگر سرپا کرد که بتواند در مقابل متجاوزان بایستد.

 

جمالی پور عنوان کرد: اقدامات سردار سلیمانی بسیار به یاد ماندنی است و تاریخ هرگز اقدامات این مرد بزرگ را فراموش نخواهد کرد.، سلیمانی اگر می‌خواست به جایگاه‌های رفیع دنیوی برسد قطعا می‌توانست اما علاقه‌ای جزخدمت به مردم نداشت و در این راه به عنوان یک سرباز نظام جانفشانی کرد.

 سردار سلیمانی مردی از جنس مردم بود/وحدت، دستاورد مکتب سلیمانی است

وی افزود: امروز تکلیف بزرگی داریم و یک الگوی بزرگ مقابل ماست که باید سرمشق ما در کشور داری باشد، وی جانفشانی کرد و پای آرمان‌هایی که برای آنها شهید دادیم ایستاد، امروز نیاز به روحیه شهید سلیمانی داریم، این شهید بزرگ از هیچ کسی هراس نداشته و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و دشمن را مایوس کرد.

 

استاندار قزوین اضافه کرد: ما می‌توانیم باهم بودن را تبدیل به ظرفیت بزرگی کنیم، سردار اهل تفرقه و اختلاف نبود بلکه اهل هم افزایی و وصل بود و ظرفیت‌ها را متحد کرده و بسیج همگانی راه می‌انداخت، افغانستان، سوریه، یمن، عراق را یکپارچه کرده و در این مسیر افق تازه‌ای به روی جهان گشود تا در کنار هم بتوانیم در مقابل ظلم بایستیم.

 

جمالی پور گفت: حاج قاسم همیشه دغدغه وحدت داشت و معتقد بود فرزندان این مملکت جدا از هر حزب و قومیت می‌توانند کشور را بسازند و این امر موجب ایجاد لشگر بزرگی با وحدت شد. زینبیون، فاطمیون، حیدریون، سپاه ایران در کنار هم برای عزت اسلام و سربلندی جهان اسلام ایستادند و این دستاورد بزرگ شهید سلیمانی بود.

 

در پایان مراسم، نشان سردار سلیمانی توسط مسوول نمایندگی ولی فقیه به استاندار قزوین اهدا شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار