نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

شهید «سلیمانی» قوی‌ترین تروریست جهان را زمین‌گیر کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید «سلیمانی» قوی‌ترین، مجهزترین و ثروتمندترین تروریست جهان را که مقابل کشورهای محور مقاومت قرار گرفته بود زمین‌گیر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۲۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

شهید «سلیمانی» قوی‌ترین تروریست جهان را زمین‌گیر کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امیرحسین فلاحی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید «سلیمانی» در مسجد جامع قهاوند اظهار داشت: زندگی شهید «سلیمانی» را باید از چند بعد واکاوی کرد.

وی یک بعد مهم را شخصیت معنوی و اخلاقی و عرفانی ایشان دانست و گفت: آنچه پای این رزمنده را در میدان جنگ در برابر استکبار و صهیونیست نگه داشته بعد معنوی و اخلاقی و عرفانی شخصیت ایشان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شخصیت شهید «سلیمانی» گویای این ابعاد معنوی است همانطور که در وصیت‌نامه خود نیز خواستار دفن در جوار رزمنده عارف دوران دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: این سردار بزرگ توازن قوا را نه در منطقه که در جهان به نفع نظام اسلامی رقم زد، ایشان فرمانده قَدَر همه جبهه‌ها از عراق گرفته تا سوریه و لبنان و تمام جبهه‌های علیه داعش بودند.

فلاحی گفت: شهید «سلیمانی» قوی‌ترین، مجهزترین و ثروتمندترین تروریست جهان که مقابل کشورهای محور مقاومت قرار گرفته بود و بیشترین امکانات اطلاعاتی و امنیتی را از عربستان، رژیم صهیونستی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در اختیار داشت را زمین‌گیر کرد؛ تروریستی که از ۸۰ کشور جهان نیرو آورده بود.

وی با بیان اینکه سردار «سلیمانی» برای کمک به کشور و دور زدن تحریم‌ها نیز عنصر فعال و اثرگذاری بود، اظهار کرد: وزیر بهداشت اعلام کرد ما خیلی از تحریم‌های دارویی را توسط شهید «سلیمانی» دور زدیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز باید مکتب جهانی شهید «سلیمانی» را به نسل جوان بشناسانیم، افزود: دشمن منتظر انتقام خون سردار عزیز ما باشد چراکه خون‌بهای سردار گزینه‌ای جز استیصال و نابودی دشمن نبوده و نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات