با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان؛

نشست تخصصی بررسی مکتب شهید سلیمانی در شهرستان ماهنشان برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مکتب حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ماهنشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۳۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نشست تخصصی بررسی مکتب حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ماهنشان برگزار شد.
نشست تخصصی بررسی مکتب شهید سلیمانی در شهرستان ماهنشان برگزار شد

حجت الاسلام حسن بیگدلی در این نشست اظهارداشت: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جامع، دیپلمات، فرمانده و جامعه شناسی مقتدر و با بصیرت بود و از قدرت اقناع کنندگی ویژه‌ای برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شخصیتی زمینی بود که آسمانی شد، افزود: سردار سلیمانی پیشگام در میدان عمل بوده و سخت‌ترین کار‌ها و برنامه‌ها را به سرانجام خوب و نیک می‌رساند، وی فردی بود که در منطقه و در سطح بین‌المللی نفوذ کرده بود و دشمن هم از این قدرت سردار واهمه داشت طوری که خود ترامپ دستور ترور این شهید بزرگوار را صادر کرده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به شخصیت حاج قاسم سلیمانی و اقدامات وی، گفت: سردار سلیمانی در مرز‌های مختلف ایران هرجا که احساس خطر می‌شد شخصا حضور پیدا کرده و به دل دشمن می‌زد و نقشه آنان را خنثی می‌نمود لذا ثمره فعالیت‌های چنین سرداری گسترش تفکر اسلام ناب محمدی به اقصی نقاط منطقه است.

حجت الاسلام بیگدلی اظهارداشت: داعش که زاییده تفکر ضد انسانی آمریکای جنایتکار است با به یدک کشیدن اسم اسلام در تلاش بود که چهره اسلام را در دید همگان بد جلوه داده و اسلام آمریکایی را ترویج دهد، اما سردار سلیمانی با مجاهدت‌های فراوان خود لشکر آنان را از هم پاشید و با مقابله با تروریست‌ها و گروهک‌های داعش، آنان را از بین برد.

وی با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان، افزود: اگر سردار سلیمانی در خارج از مرز‌ها حضور نمی‌یافت و با دشمنان نمی‌جنگید به فرمود: ه رهبر انقلاب (مدظله العالی) باید در داخل کشور با دشمن می‌جنگیدیم، اما سردار دل‌ها شجاعانه با تفکر ناب اسلامی و هدایت‌های رهبر انقلاب توانست با تربیت نیرو‌های انقلابی و حزب اللهی و با تشکیل لشکر‌های علویون، حیدریون، فاطمیون و زینبیون و.. جوانانی تربیت کند که قدرت و بصیرت لازم را در مقابله با دشمنان داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان گفت: ما در عصر حاضر دلیرمردانی همچون حاج قاسم سلیمانی که از سرمایه‌های انقلاب اسلامی بودند را دیدیم که در مقابل دنیا ایستاد و با دشمنان سازش نکرد و همگان باید بدانند که حاج قاسم سلیمانی نیرو‌هایی با تفکر اسلامی و مکتب حسینی تربیت داده که ایستادگی و مقاومت و تدین و ولایتمداری را پیشه گرفته و با دشمنان اسلام و انقلاب هرگز سازش نمی‌کنند چرا که راه سردار سلیمانی همواره ادامه دارد.
ارسال نظرات