حجت الاسلام اشکوری گفت:باید این دهه ها را گرامی داشت و این حافظه به ما کمک می کند خط خیانت را بشناسیم که باعث بصیرت می شود
کد خبر: ۹۳۱۱۲۰۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمجیداشکوری، کارشناس مسایل سیاسی کشور درهمایش دهه بصیرت با اشاره به سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی گفت: در ادبیات اجتماعی، ملتی که حافظه تاریخی نداشته باشد، آینده ندارد، چون حافظه تاریخی کار را انجام می‌دهد. هر ملتی در طول تاریخ حیات زندگی اش موفقیت‌هایی را کسب کرده و شکست‌هایی را تجربه کرده است؛ که عواملی منجر به شکست و پیروزی شده است که به این حافظه تاریخی تجربه می‌گویند و با به کارگیری این تجربه آینده اش را می‌سازد.
وی همچنین افزود: یک ملت برای یک تجربه هزینه‌های زیادی می‌دهد تا به نتیجه برسد و لذا باید این دهه‌ها را گرامی داشت و این حافظه به ما کمک می‌کند خط خیانت را بشناسیم که باعث بصیرت می‌شود و ۹ دی باید همیشه در حافظه تاریخی بماند، زیرا خط حرمت و خیانت را مشخص می‌کند و برای ما ایجاد تجربه کرد.
کارشناس مسایل سیاسی اشاره به فتنه ۸۸ و تاکید بررهبری مبنی بر اینکه کسانی کهمی خواهند بهرویقدرت بیایند باید موضع خود را با فتنه سال ۸۸ مشخص کنند، گفت: فتنه حرکتی در جهت ایجاد خلآ قدرت است؛ و فتنه سال ۸۸ هم رفتاری در چهارچوب ایجاد خلا قدرت بود و این یعنی درگیری در کف خیابان و هیچ قانونی را را قبول نداشتن است و بعضی از از افرادی که این کار‌ها را انجام دادند توبه نکردند و به دنبال وحدت ملی هستند و به قانون هم پایبند نیستند و می‌گویند که رفتار‌های قانون شکنانه را ندید بگیرید.
وی با اشاره به انتقام شهادت سردار سلیمانی گفت: زمان و چگونگی انتقام حاج قاسم را با یک کار دقیق و هوشمندانه به موقع انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات