خبرهای داغ:

۳۳ هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به خوزستان رسید

به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به خوزستان مقرر شد ۷۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند این استان تعلق گیرد که امروز معاون وی از اهدا این بسته‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، محسن‌ منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: در سفر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به برخی از مناطق محروم استان خوزستان مقرر شد حدود ۷۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و خانواده‌های فاقد پوشش حمایتی اهدا شود.

وی افزود: در حال حاضر مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و عواقب اقتصادی و اجتماعی ناشی از این ویروس در استان خوزستان، این بنیاد ۱۶ هزار بسته معیشتی را به ایتام و مستمری بگیران بهزیستی در شهرستان‌های آبادان، ماهشهر و خرمشهر تقدیم و  یکهزار و ۴۵۱ نفر از فرزندان تحت سرپرستی، فرزندان زنان سرپرست خانوار و فرزندان امداد بگیر شهرستان دزفول نیز این بسته معیشتی را دریافت کنند.

معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: در ادامه نیز به بیش از دو هزار نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در شهرستان دزفول نیز بسته معیشتی مذکور تقدیم شود.

منصوری با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد نیز در تعدادی از شهرستان‌های خوزستان، این بسته‌های معیشتی را دریافت می‌کنند، گفت: بر این اساس، ۱۴ هزار و ۴۶۲ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌های ماهشهر، اروندکنار، خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی(ره)، این بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، هفته گذشته پرویز فتاح در سفری دو روزه به خوزستان از برخی از مناطق محروم آبادان، دزفول، خرمشهر، مسجدسلیمان و بندر ماهشهر بازدید نمود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها