خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از سرکشی از کارخانه‌ها و شرکت‌های استان همدان در راستای اجرای طرح شهید «کریمی» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۳۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سرکشی از کارخانه‌ها و شرکت‌های استان همدان در راستای طرح شهید «کریمی»سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی دهه بصیرت اظهار داشت: به مناسبت این ایام سرکشی از کارخانه‌ها و شرکت‌های استان همدان در راستای اجرای طرح شهید «کریمی» انجام شد.

وی افزود: حضور در شهرستان ملایر و سرکشی از پایگاه مقاومت ثارالله شرکت «سیم و کابل» و دیدار با شورای این پایگاه از جمله برنامه‌ها بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان عنوان کرد: حضور در نشست سیاسی بسیجیان و بررسی وضعیت شبکه صالحین و دسته بیت المقدس این پایگاه نیز انجام و در ادامه از خط تولید شرکت بازدید شد.

وی همچنین با اشاره به سرکشی از پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع) معدن بزرگ سرمک ملایر عنوان کرد: در این سرکشی از بسیجیان نمونه این پایگاه تقدیر شد.

برات‌زاده یادآور شد: در ادامه نیز مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید «سلیمانی» و نشست سیاسی به مناسبت دهه بصیرت در پایگاه مقاومت کارگری سیدالشهداء معدن سرمک ملایر برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه «بسیم هاله» در شهرک صنعتی بوعلی تصریح کرد: در این بازدید نیز در راستای طرح شهید «کریمی» مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۷۰ تن سرکه صنعتی با غلظت ۱۳ درصد در روز را دارا است که به دلیل مسائل اداری و کمبود سرمایه در گردش وضعیت مناسبی نداشته و متاسفانه در سال جاری مجبور به تعدیل نیرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در پایگاه تازه تاسیس شهید «حسین معز غلامی» شرکت ماشین‌سازی «برزگر» و دیدار با مدیریت و اعضای شورای پایگاه و برگزاری نشست سیاسی به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهید «حاج قاسم سلیمانی» نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات