خبرهای داغ:
مراسم تکریم از خدمات سرهنگ دوم پاسدار حکمت پور و معارفه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۸۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، از عملکرد و تلاش های سرهنگ دوم پاسدار حکمت پور تقدیر نمود و همکاری بسیج ادارای و کارگری با دستگاههای اجرایی را یک ضرورت دانست و افزود: در شرایط فعلی نیاز به حضور بسیج در عرصه های مختلف است و همین حضور خواهد توانست کشور را از گردنه هایی که دشمنان طرح ریزی کرده عبود دهد.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه ایثارگریهای مجاهدان و خون شهداء تاکنون از این نظام پاسداری نموده و در آینده نیز به برکت خون همین شهدا و با اتحاد این نظام به پیش خواهد رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول خدمت به مردم و درک مشکلات مردم را جزو اصلی‌ترین وظایف بسیج دانست و افزود: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت‌های سازنده جزو رسالت‌های بسیج است.

وی اضافه کرد : در این موقعیت که تلاش دشمنان ایجاد نارضایتی در بسترهای مختلف از جمله مباحث اقتصادی است باید همت مسئولین چندین برابر شود تا با همدلی مردم و مسئولین این توطئه هم خنثی شود.

در پایان این مراسم سرگرد پاسدار امین جعفری فر به عنوان سرپرست جدید حوزه بسیج ادارای و کارگری شهرستان دزفول معرفی و از تلاشها و زحمات سرهنگ دوم پاسدار حکمت پور تقدیر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها