مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: امروز نیازمند تبدیل شدن گفتمان شهید سلیمانی به گفتمان و فرهنگ عمومی در جامعه هستیم چراکه اگر این مسئله به خوبی به آن توجه شود قطعا آثار و برکات بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۸۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  حجت الاسلام براتی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک ر آیین رزمایش چند جانبه مسجد محور بسیجیان مسجد امام علی(ع) اراک گفت: امروز بار دیگر در سطح کشور و استان مرکزی شاهد نقش آفرینی گسترده بسیجیان سلحشور در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی هستیم.

وی افزود: امروز می توان گفت بسیجیان با اجرای موفق شهید سلیمانی بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند و توانستند بسیاری از آسیب های بیماری کرونا را کاهش دهند و زنجیره انتقال بیماری را قطع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیجیان با اقدامات موثر خود موفقیت ها و دستاوردهای بسیار زیادی کسب کرده اند و تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده هرکجا که بسیج وارد شده موفقیت حاصل شده است.

وی بیان کرد: از مهمترین ویژگی های شاخص طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی حضور و مشارکت مردم برای مقابله جدی با بیماری کرونا است که این یکی از ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی است که به برکت تفکر امام خمینی(ره) محقق شده است.

براتی زاده گفت: بسیج با وفاق و همدلی که از ابتدای کرونا ایجاد کرده توانسته بسیاری از آسیب های بیماری را کاهش دهد و بسیجیان با تاسی از مکتب و سیره شهید سلیمانی امروز همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند و این روحیه باید روز بهروز در بسیجیان و آحاد مردم تقویت شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیازمند تبدیل شدن گفتمان شهید سلیمانی به گفتمان و فرهنگ عمومی در جامعه هستیم چراکه اگر این مسئله به خوبی به آن توجه شود قطعا آثار و برکات بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات