خبرهای داغ:
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد
 اسدآباد- معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت نهادهای مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای ایجاد صلح و سازش بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۹۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

مشارکت خوب سازمان‌های مردم نهاد در راستای ایجاد صلح و سازشبه گزارش خبرگزاری بسیج، با هدف اجرای دستورالعمل نحوه تعامل و مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اسدآباد در دفتر رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد برگزار شد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان نیز به تشریح کامل دستورالعمل ابلاغی پرداخت و بیان کرد: برکات اجرای این دستورالعمل در حوزه‌های قضایی ملموس است.

عباس نجفی افزود: خوشبختانه در همان ماه‌های ابتدایی اجرای آن شاهد مشارکت نهادهای مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای ایجاد صلح و سازش بوده‌ایم.

وی شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان‌ها را یک فرصت مناسب در راستای اجرایی کردن دستورالعل نحوه تعامل و مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه برشمرد.

علی رئیس میرزایی، رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد در این جلسه استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم مردمی در پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان و حمایت از بزه‌دیدگان و در نهایت عدالت ترمیمی را از دستاوردهای دستورالعمل ابلاغی رئیس معزز قوه قضائیه دانست.

در ادامه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد گزارشی از سیمای جرائم شهرستان ارائه و فرماندار شهرستان نیز آمادگی سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها را در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد شهرستان و تعامل با دادگستری شهرستان اعلام کردند.

در پایان چند تن از مدیران سازمان‌های مردم نهاد شهرستان به بیان دیدگاه‌های خویش در جهت مشارکت در اجرای دستورالعمل مذکور بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات