نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراس اسلامی با قرائت فرازی از خطبه فدک، به اهمیت امامت و ولایت در جامعه و محور وحدت بودن، ولایت را مهم ترین محور عزت و اقتدار جامعه خواند.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۷۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در آیین بزرگداشت آیت الله مصباح در آذرشهر، افزود: جامعه اگر بخواهد از ضعف و ذلت دور بماند، باید ستون و محوری به نام امامت و ولایت داشته باشد و به همین دلیل است که در حوادث گوناگون و طوفان‌ها برای از بین بردن انقلاب، ولایت و رهبری در ۴ دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب، حضرت امام(ره) و حضرت امام خامنه‌ای وحدت جامعه را حفظ کرده و مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی ولایت‌پذیری و تبعیت محض از ولایت را ویژگی بارز سردار سلیمانی عنوان و اظهار کرد:  به‌همین دلیل رهبر فرزانه انقلاب صرفا برای معرفی دو شخصیت والای امام خمینی(ع) و سردار شهید سلیمانی از واژه «مکتب» استفاده کرده‌اند و مکتب این شهید، مکتب جهاد، عزت و تبعیت از ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام تاج الدینی در ادامه با اشاره  به شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: ایشان فیلسوف و متفکر جهان اسلام و مجاهد در عرصه علم و دانش بودند و همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری اعتقاد راسخ داشتند و سلم محض در مقابل معظم‌له بودند. این عزیزان سفرکرده برای ما و جوانان ما الگوی ولایت‌پذیری و تبعیت از رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در پیش و پس از پیروزی انقلاب و عصر شبهه‌های عقیدتی و ایدئولوژیک علیه دین و انقلاب با ارتباط با جوانان در تثبیت اندیشه های دینی اهتمام فراوانی داشت، افزود:  ایشان در دفاع از اسلام به صورت علمی و فلسفی و تبعیت از امام و رهبری و در مسیر انقلاب ثابت قدم بود و ما باید با الگوپذیری از علمایی چون ایشان و سرداران مقاومت و شخصیت عزیزی چون سردار حاج قاسم سلیمانی این مسیر را ادامه داده و تلاش کنیم هم بر مشکلات داخلی غلبه کنیم و هم عزت اسلام و انقلاب و نظام اسلامی را در دنیا حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها