خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز ۲۶ دی ماه شهروندان ۴۳۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شد و متاسفانه ۳۷۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۰۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
برقراری ۳۷۳ تماس مزاحم با سامانه ۱۲۵ همدانسیدصادق پورسینا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۶ دی ماه، هفت عملیات اطفای حریق و دو عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۲۶ دی ماه شهروندان ۴۳۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: همچنین ۱۲ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۳ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۷۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هفت مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در اسلامشهر، دو مورد حریق باغ در شهرک الوند و سعیدیه، حریق خانه باغ در چشین، حریق دکه در بلوار مطهری و دو مورد حریق درختان در باغ ایرانی و بلوار امام خمینی (ره) بوده است.

پورسینا تصریح کرد: همچنین دو مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در گلزار و نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات