خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب:

هدف قیام حضرت زهرا(س) حفظ ولایت و ایستادگی در برابر ظالم بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: هدف قیام حضرت زهرا(س) حفظ ولایت و ایستادگی در برابر ظالم بود و در عمل ایشان ثابت کردند که در هر شرائطی از زندگی باید پشتیبان محض ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۵۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله طالبی ضمن تسلیت سالروز شهادت  حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین سیره سیاسی ایشان در دفاع از ولایت پرداخت و افزود: حضرت فاطمه(س) گوهری هستند که از درک مقامات آن حضرت عاجز هستیم و ائمه معصومین(ع) در این باره می فرمایند؛ حضرت زهرا(س) حجت خدا بر ما هستند.

وی با بیان اینکه آیه تطهیر در شان مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) و بیت آن حضرت نازل شده است، ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) یگانه عصمت و عفت در عالم است چراکه در برابر نابینا هم حجاب سرکردند و وقتی پیامبر(ص) علت را پرسیدند ، حضرت فرمودند اگر او مرا نمی بیند من او را می بینم، همین بانوی جهان اسلام با همان عصمت و عفت،برای دفاع از مظلوم به میان مهاجر و انصار می روند و از امام زمان خویش دفاع می کنند.

حجت الاسلام طالبی یاری از مظلوم را وظیفه دانست و با تاکید بر اینکه نباید در برابر ظلم کوتاه آمد، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) برای ظلم ستیزی حدی قائل نبودند و هرکجا که قدم برداشتند از ولایت و مظلوم دفاع کردند.

وی قیام فاطمی را مصداق ظالم ستیزی برشمرد، و ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) به درب خانه مهاجر و انصار می رفتند تا فرمان خدا را برای حمایت از ولایت اجر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در مشی سیاسی حضرت زهرا(س) یاری مظلوم و دفاع از ولی زمان یک تلکیف شرعی و دینی است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) برای ما مشخص می کنند که در دفاع از مظلوم و ولایت تا کجا باید فریاد زد، چه اقداماتی را باید انجام داد و با ظلم چگونه مبارزه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها