خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حضرت زهرا(س) زندگیش را وقف اسلام و هدایت بشریت کرد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه میانه، گفت: آنحضرت تمام زندگیش را وقف ماندگاری اسلام و هدایت بشریت کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۵۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با بیان اینکه هم زندگی و هم شهادت حضرت زهرا(س)، روشنگر مسیر هدایت مردم و اتمام حجتی برای آنان بوده و هست، اظهار داشت: مرگ با شهادت، انتخاب خود آنحضرت بود تا همچنان که زندگانی ایشان صرف هدایت مردم شد، شهادتشان نیز مسیر هدایت بشریت را هموار سازد.

   وی با اشاره به اینکه تمام ائمه معصومین(ع) شهادت ایشان را تصدیق کرده اند، تلاش دشمن برای سرپوش نهادن به این قضیه برای تطهیر خلفای غاصب ولایت را متذکر شد و تصریح کرد: دشمن در تلاش است شهیده بودن این بانوی بزرگوار را کذب جلوه دهد و فضایل بی شمار آنحضرت که علمای شیعه و سنی هردو معترف آن فضایلند، را مستور نماید.

   حجت الاسلام مهدی نیا بر ضرورت جریان فرهنگ دینی و فاطمی در جامعه برای مصون ماندن از خطرات فرهنگ غربی تاکید کرد و افزود: فرهنگ فاطمی، فرهنگ عفاف و حیاست و حجاب همراه حیا و عفت، شاخصه اصلی این فرهنگ است.

   وی ولی فقیه را حافظ فرهنگ فاطمی در جامعه و عامل تربیت انسانهای والایی همچون شهید سلیمانی و رشد و تربیت انسان های شایسته در جبهه مقاومت و ایثار دانست.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به سالروز فرار شاه ملعون از کشور، تلاش های وی و پدرش برای کشف حجاب و نابودی سازی فرهنگ اسلام با این رفتار را متذکر شد و افزود: ولی فقیه شعاعی از انوار تابناک معصومین(ع) در جامعه است که با مقاومت در برابر دشمنان، روشنگری ها و هدایتهایش، سدی بزرگ بر سر راه امیال نفسانی دشمنان ایجاد می کند و جامعه را از انحراف باز داشته و به سمت فرهنگ ناب اسلامی رهنمون می شود در حالیکه مسیر هدایت سلسله شاهنشاهی به سمت ظلمات و گمراهی بوده است.

   آیین گرامیداشت ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) با قرائت زیارتنامه آنحضرت، نوحه خوانی و سینه زنی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها