مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با تاکید اینکه حضرت فاطمه(س) نقش محوری امامت را به درستی تبیین کرده گفت: اگر معنای امامت را نشناسیم مسیر را اشتباه خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام میرشمس اکبرحسینی در  مراسم ویژه ایام فاطمیه در مسجد امام رضا(ع) گلسار با اشاره به خطبه فدکیه که حاوی مطالب مفهومی عمیق برای تاریخ بشری در همه اعصار است اظهار داشت: امامت و ولایت یکی از موضوعات مهم جوامع اسلامی است که دقت نظر به این مهم منجر به ایستادگی و ثبات قدم در برابر توطئه های دشمنان می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی عجین شدن با مفاهیم اسلامی و آموزه های دینی را مولفه ای اساسی در شکست توطئه های دشمنان دانست و افزود:  هرچقدر که با این مفاهیم انس و الفت یابیم دشمن ذلیل تر و ناتوان تر خواهد شد و این یک ضرورت است که ابتدا باید آن را با توجه به مفاهیم عمیق اسلامی و کلام ائمه معصومین درک کنیم.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار حضرت فاطمه (س) بر مبنای امامت بود و این مفهوم در سراسر زندگی ایشان محسوس بود اظهارداشت: ولایت مداری دخت نبی مکرم اسلام زبانزد است و جایگاه امامت در دوران حضرت زهرا(س)تثبیت شد.

اکبرحسینی با تصریح اینکه حضرت فاطمه(س) نقش محوری امامت را به درستی تبیین کرده ابراز داشت: اگر معنای امامت را نشناسیم مسیر را اشتباه خواهیم رفت.

وی  با تاکید بر شناخت مفاهیم امامت و ولایت تاکید کرد: کلام ائمه معصوم را باید مورد توجه قرار داده و در جامعه نشر دهیم.

این خطیب برجسته با تاکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه افزود: دشمن از هر فرصتی برای تخریب جایگاه امامت استفاده می‌کرد و حضرت فاطمه در زمان حیات خود به خوبی از این جایگاه دفاع کرد.

وی با بیان اینکه تبیین جایگاه امامت در جامعه هدایت بشری را به همراه دارد اظهارداشت: باید درک درستی از این مفاهیم داشته باشیم تا در مسیر صحیح ثابت قدم و استوار باشیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات