حجت الاسلام یوسف جمالی:

تاریخ امروز مسلمانان صدر اسلام را به سستی محکوم می کند

به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام یوسف جمالی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با مداحی مداحان اهل بیت(ع)در نمازخانه سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۲۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

تاریخ امروز دارد مسلمانان صدر اسلام را به سستی محکوم می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام یوسف جمالی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با مداحی مداحان اهل بیت(ع)در نمازخانه سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوف جمالی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با استناد به حدیث قدسی پیامبر اسلام را بهانه خلقت معرفی نموده و هدف از خلقت عالم را تربیت انسان ها عنوان نمودند.و این مسیر تربیت بدون توسل به حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) و ولایت ابتر دانستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان بوشهر با استناد به روایات متعدد حضرزت زهرا (س) را شاخص مردم معرفی نموده و با الگو گیری از این بانوی بزرگوار وظیفه همه مردم را در راه شناخت حق از باطل معلوم و واضح دانستند.ایشان با توجه به عنایات خاص رسول اسلام به حضرت زهرا نقش و اهمیت ماموریت حضرت زهرا را در بعد از ارتحال نبی اکرم در راستای مبارزه با فتنه بزرگ شفاف عنوان نمودند و اینکه حضرت زهرا جان خود را برای ولی خود گذاشتند تا اینکه به همه مسلمانان جهان رو مورد خطاب قرار داده باشند و شفاف سازی لازم را در بعد از رحلت پدر بزرگوارشان انجام داده باشند.

حجت الاسلام جمالی افزود:تمام دشمنی های کفر عالم امروز را متوجه جمهوری اسلامی دانسته و با شفاف سازی و تطبیق فتنه های دوران های متعدد خصوصا صدر اسلام با دوران کنونی سفارش همه جوانان و برادران بسیجی و پاسدار را به شناخت عمیق تر سیره اهل بیت و مطالعه سیره عبادی سیاسی حضرت زهرا(س) نمودند.

 انتهای خبر/

ارسال نظرات