رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می‌شود

تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حفاظت از حقوق عامه جزو اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و با کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند، بر اساس قانون قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۰۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، موسی خلیل الهی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه بهره مندی از اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع و آب و هوای پاک حق همه مردم است، اظهار کرد: یکی از تکالیف و اولویت‌های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده که موضوع حفاظت از اراضی ملی و جنگل‌ها و دیگر منابع طبیعی از جمله مصادیق حقوق عامه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از این حق جزو اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و اجازه تضییع حق مردم در بهره مندی از آب و هوای سالم و پاک و دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی داده نمی‌شود، افزود: کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند، بر اساس قانون با آنان قاطعانه برخورد می‌شود.

خلیل اللهی با بیان اینکه در راستای حفاظت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع آن همه دستگاه های مربوط مکلف هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در کنار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بوده و به منظور حفاظت از حقوق عامه آماده انجام همکاری‌های لازم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار