خبرهای داغ:
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

آیت‌الله مصباح نمونه منحصر بفرد در سلوک عملی بود

تبریز- مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود گفت: آیت‌الله مصباح نمونه منحصر بفرد در سلوک عملی بود و در تبعیت از ولایت گام بر می‌داشت و در حوادثی که انقلاب را تهدید می‌کرد با تمام توان از آن دفاع می‌کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۶۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله موحدی در آیین بزرگداشت آیت‌الله محمدتقی مصباح در سپاه هشترود، افزود: آیت الله مصباح  مدیری شایسته و دارای زبانی گویا در اظهار حق بود و حق گویی وی سبب شد بعضا دشمنان سعی در تحریف موضع‌گیری‌های ایشان داشته و انواع تهمت‌ها را برای کاستن از جایگاه بزرگ وی را به این عالم ربانی نسبت دهند.

وی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله مصباح در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف، همواره منشأ آثار و برکات زیادی بودند و تا آخرین لحظه عمر با برکتشان دست از مجاهدت در راه علم و حکمت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران برنداشتند.

حجت الاسلام موحدی اضافه کرد: مرحوم مصباح یزدی برای رفع شبهات و انحرافات فکری که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در میان جوانان رواج می‌دادند نقش بی نظیری داشتند.

وی اظهارداشت: ایشان حمایتی صریح از نظام ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین داشت. آیت الله مصباح در اکثر سخنرانی های خود به تبیین نظریه ولایت فقیه می‌پرداخت و به مناسبت‌های مختلف صریح و قاطعانه از ولی امر مسلمین دفاع و حمایت کرده و ولایت فقیه را استمرار امامت می دانست و  آثار متعددی در این زمینه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها