فرمانده سپاه تنکابن از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۰۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن مهدوی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تنکابن، ضمن تسلیت شهادت  حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) با اشاره به اقدامات طرح شهید سلیمانی گفت: جلسات تعاملی متعدد با شبکه‌های بهداشت، خانه بهداشت و مراکز درمانی در سطح شهرستان برای اجرای شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا برگزار شد.

فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به آگاهی و اطلاع دهی به مردم در باره بیماری کووید ۱۹، افزود: این طرح به صورت نقطه‌ای و کاربردی با حضور فرماندهان حوزه از طریق بلندگوی‌های سیار، مراجعه به درب منازل و نیز به صورت تلفنی، در حال اجرایی شدن است.

مهدوی در ادامه با تصریح بر اینکه  رصد و پایش  وضعیت بیماران مبتلا به کرونا توسط تیم‌های مراقبتی صورت میگیرد، خاطرنشان کرد:  علاوه بر ویزیت افراد مبتلا به کرونا، ضد عفونی خانه‌های بیماران هم  توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج صورت میگیرد.

فرمانده سپاه تنکابن به توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیدگان کرونایی هم اشاره و اضافه کرد:  در کنار رصد و پایش بیماران، بسته‌های حمایتی که شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است، توسط تیم‌های حمایتی به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها