رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گرامیداشت مناسبت های انقلابی نهفته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گرامیداشت مناسبت های انقلابی نهفته و لذا باید اهمیت دهیم و بزرگترین مناسبت در انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر است.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۵۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  حجت‌الاسلام دانشی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شعار محوری ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۹۹  «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است که برنامه ها با این محوریت تدوین خواهند شد.

دانشی اظهار کرد: توجه به عید بزرگ انقلاب اسلامی و عظمت پیروزی انقلاب یک ضرورت است و امروز همه ما در قبال مجاهدت های تاریخ انقلاب باید خود را مسئول بدانیم و به آن اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گرامیداشت مناسبت های انقلابی نهفته و لذا باید اهمیت دهیم و بزرگترین مناسبت در انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  گفت: در سایه ولایت فقیه انقلاب اسلامی با قوت استمرار پیدا کرد و به برکت مکتب اهل بیت(ع) انقلاب اسلامی بیمه شده است و امروز ۴۲ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با اقتدار جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در طول انقلاب اسلامی راهگشا و کلید حل مشکلات بوده و در ایام الله دهه فجر قطعا از بیانات نورانی ایشان استفاده خواهیم کرد و بهره مند خواهیم شد.

دانشی بیان کرد: شورای هماهنگی آمادگی کامل را برای دو شکل برگزاری برنامه راهپیمایی در ۲۲ بهمن را دارد که در صورت ابلاغ مصوبه نهایی ستاد مقابله با کرونا سیاست ها به آن سمت خواهد رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  گفت: راهپیمایی خودرویی در سطح شهرهای استان و راهپیمایی حضوری دو برنامه در دستور کار شورای هماهنگی است که در هر دو صورت آمادگی کامل را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار