خبرهای داغ:

ایجاد شبکه توزیع، موجب کاهش تخلفات

شاهرود_سرپرست اداره صمت شاهرود گفت: برای توزیع عادلانه کالاهای اساسی در شهرستان باید یک شبکه توزیع امن و یکپارچه تعریف شود و ستاد تنظیم بازار بر عملکرد این شبکه نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۷۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
ایجاد شبکه توزیع، موجب کاهش تخلفاتبه گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بشیری در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: روزانه ۵.۵ تن تخم مرغ سهمیه‌ای در سطح شهرستان شاهرود توزیع می‌شود این در حالی است که روزانه ۷.۵ تن مورد نیاز است.
سرپرست اداره صمت شاهرود از توزیع تخم مرغ با نرخ کیلویی ۱۶۵ هزار ریال در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طی ۲۱ روز کاری ۱۱۳ تن تخم مرغ در این شهرستان توزیع شده است.
وی ادامه داد: برای توزیع عادلانه کالا‌های اساسی در شهرستان باید یک شبکه توزیع امن و یکپارچه تعریف شود و ستاد تنظیم بازار بر عملکرد این شبکه نظارت داشته باشد.
بشیری ایجاد شبکه توزیع را موجب کاهش تخلفات دانست و تصریح کرد: تاکنون برای توزیع کالا‌های اساسی از شرکت تعاونی روستایی به عنوان مباشر اصلی استفاده شده است.
این نشست با محوریت توزیع کالا‌های اساسی و معرفی مباشران جهت جذب تخصیص کالا‌های اساسی و توزیع آن در شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها