خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت: هر روز صدای گام‌های فعالیت‌های جهادی اندیشمندان جوان را برای حل چالش‌ها و بحران‌های کشور بیشتر می‌شنویم و این‌ها برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۸۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین داروی آیورمکتین که در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مؤثر است، در شرکت البرز داروی قزوین رونمایی شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در آئین رونمایی از داروی آیورمکتین که در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا که توسط گروه دارویی برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شرکت البرز داروی استان قزوین تولید شده است، اظهار کرد: خدای متعال تأکید کرده در تمام عرصه‌ها قوی باشیم؛ رهبری در راستای این خواسته الهی توصیه های زیادی کرده اند و از همه مسئولان و دست اندرکاران برای اجرای این رسالت قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بندگان خدا به اندازه شایستگی در میدان خدمت به خلق فعالیت می‌کنند. همانطور که سردار سلیمانی با پیروی از آیه شریفه «و اعدولهم وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» عزت و اقتدار نظامی آفرید در عرصه‌های دیگر نیز این امر قابل تحقق است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت و عرصه‌های دیگرِ دانش بنیان با محوریت جوانان دانشمند کارهای ارزشمندی صورت گرفته است و جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اینکه خدای متعال فرموده «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم» در تمام عرصه‌ها صدق می‌کند و اگر برنامه‌های بهداشتی، سلامت و درمان در جهت حمایت از مردم باشد، یاری خداوند را همراه خود خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه خداوند فرموده من شفادهنده بیماران هستم، تأکید کرد: اگر دارویی برای بهبود بیماران تولید و به دست مردم برسد، درحقیقت تجلی شفای الهی خواهید شد و تولید داروی آیورمکتین در راستای همین معناست.

آیت‌الله عابدینی در پایان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد برکت و شرکت البرز داروی قزوین گفت: هر روز صدای گام‌های فعالیت‌های جهادی اندیشمندان جوان را برای حل چالش‌ها و بحران‌های کشور بیشتر می‌شنویم و این‌ها برکات انقلاب اسلامی است ان‌شاءالله قدردان آن باشیم.

گفتنی است خط تولید انبوه این دارو امروز رونمایی شد و خودکفایی در تولید این دارو 15 میلیون دلار وابستگی کشور به شرکت های داروسازی خارجی را کم می‌کند.

به گفته مسئولان مصرف داروی آیورمکتین 80 درصد در کاهش مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا مؤثر است و تولیدات شرکت داروسازی البرز که از امروز آغاز شد، تأمین کننده نیاز داخلی خواهد بود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها