خبرهای داغ:
همدان- مدیرکل زندان‌های همدان با اشاره به نقش کلیدی پرسنل یگان حفاظت در زندان‌ها، گفت: نظم و امنیت لازم و ملزوم هم بوده و به همین دلیل باید در سرلوحه کارهای زندانبانی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۹۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

نظم و امنیت باید در سرلوحه کارهای زندانبانی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا ذوالفعلی نژاد در نشست صمیمی با پرسنل یگان حفاظت زندان مرکزی که در سالن جلسات این زندان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل یگان حفاظت اظهار داشت: نظم و امنیت اولین و آخرین بحث مهم در نظام زندانبانی است.

وی با اشاره به نقش کلیدی آنها در زندان‌ها، از آنان خواست تا در حفظ نظم به لحاظ ظاهری و هم در انجام کارها کوشا باشند چراکه نظم و امنیت لازم و ملزوم هم بوده و به همین دلیل باید در سرلوحه کارهای زندانبانی قرار گیرند.

مدیرکل زندان‌های همدان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم رعایت حقوق شهروندی مددجویان و حفظ کرامت انسانی در عین حفظ اقتدار و صلابت پرسنل تاکید کرد و خواستار تقویت روحیه مثبت‌اندیشی و مثبت‌نگری بین پرسنل شد.

وی اظهار داشت: به طور قطع برای هر مشکلی راه حلی وجود خواهد داشت که با نگرش درست نمودار خواهد شد.

در ادامه این نشست پرسنل یگان حفاظت مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در پایان نیز مدیرکل زندان‌های همدان در اندرزگاه‌های زندان حضور یافت و به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و برای  رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان دستور لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات