خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

سبک زندگی فاطمی باید سرمشق قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: حضرت فاطمه (س) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی بهترین الگو و اسوه برای آحاد مختلف جامعه هستند.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۷۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در عین حال که نمونه کاملی از یک فرزند دلسوز برای پدر، همسری وفادار برای حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و مادری مهربان برای فرزندان خود بودند، در زندگی اجتماعی نیز خوش درخشیده‌اند.

شریفی ادامه داد: سخنرانی‌های مؤثر و سرنوشت‌ساز حضرت زهرا(س)،  نمونه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی آن حضرت بوده که در شرایط بحرانی و حساس انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه تمام ائمه معصومین(ع) شهادت ایشان را تصدیق کرده اند، تلاش دشمن برای سرپوش نهادن بر این قضیه برای تطهیر خلفای غاصب ولایت را متذکر شد و تصریح کرد: دشمن در تلاش است شهیده بودن این بانوی بزرگوار را کذب جلوه دهد و فضایل بی شمار آن حضرت که علمای شیعه و سنی هردو معترف آن فضایلند، را مستور کند.

 این مسئول افزود: حضرت زهرا(س) پایه گذار  دفاع از ولایت است و ما به عنوان جامعه فاطمی اصلی‌ترین وظیفه‌مان بصیرت افزایی و روشنگری است که  مقدمه ساز جامعه مهدوی می‌باشد که اطاعت محض از ولی جامعه می‌باشد.

وی ولی فقیه را حافظ فرهنگ فاطمی در جامعه و عامل تربیت انسان‌های والایی همچون شهید سلیمانی و رشد و تربیت انسان های شایسته در جبهه مقاومت و ایثار دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات