مدیرکل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر کشور گفت: باید مطالبه گری صحیح، هدفمند و همراه با ارائه راهکار در جامعه اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۳۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام حامد ترکاشوند در سفر به زاهدان گفت: رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد بر توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش‌های جدید تاکید دارد.

وی با بیان اینکه هرزمان نامی از امر به معروف آورده می‌شود بحث عفاف وحجاب مطرح می‌شود افزود: امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مختلفی دارد که اگر بتوانیم مطالبه‌گری را به درستی در جامعه تشریح و تخصصی کنیم موج عظیم مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ستاد با دو معاونت مطالبه‌گری واجتماعی و معاونت فرهنگ، آموزش و رسانه وارد میدان شده که نیازمند همراهی مسولین استانی هستیم تا این دو واجب الهی به خوبی احیا شود که در راستای تحقق این موضوع تاکنون یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی تخصصی در سطح کشور پس از دریافت مجوز از این ستاد، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام ترکاشوند ادامه داد: به فضل الهی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان نیز با مدیریت خوب و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان و با انگیزه انقلابی، جزو ۵ استان برتر کشور است که طبیعتاً فعال کردن بیش از پیش گروه‌های جهادی در عرصه‌های تخصصی ۱۶ گانه می‌تواند در ارتقاء این رتبه و رشد سطح مطالبه‌گری مردم بیفزاید.

مدیرکل امور استان‌ها ودستگاه‌های اجرایی ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر کشور در پایان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای میان دادستانی زاهدان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برقرار شده که این امر می‌تواند آثار و برکات فرهنگی، امنیتی و اجتماعی بسیاری برای مردم استان داشته باشد که از این حیث می‌توان گفت: دادستانی زاهدان در ردیف رتبه‌های اول تا دوم کشور قرار گرفته است.
ارسال نظرات