خبرهای داغ:
تبریز- رئیس بنیاد شهید هشترود گفت: دهه فجر، بهترین فرصت برای ترویج آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تقویت اتحاد، همبستگی و وحدت ملی است.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۸۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل سهرابی نژاد در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر، افزود: امروز ملت ایران در شرایط سختی قرار دارد و دشمن تمام ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود را برای ضربه زدن به کشور به کار گرفته است.
وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی در بین آحاد جامعه هستند و با استفاده از جنگ نرم برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند بنابراین باید هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.
سهرابی نژاد ادامه داد: همه مسئولان کشور در این شرایط وظیفه‌دارند از یکدیگر حمایت کنند چون اگر عنصر وحدت و همبستگی در جامعه تقویت شود، همواره پیروزی به بار خواهد آمد.
سهرابی نژاد تأکید کرد: حکومت جمهوری اسلامی با نگاه مردمی و مردم‌سالاری شکل‌گرفته و امروز هم تداوم آن بدون مردم معنا ندارد.
سهرابی نژاد تصریح کرد: آنچه نظام را در برابر حوادث ایمن می‌کند، حضور مردم در همه عرصه‌ها است و درواقع هرزمان به مردم اعتماد کرده‌ایم در برابر هر تهدیدی پیروز شده‌ایم.
وی تأکید کرد: وظیفه همه مسئولان، کمک به تقویت وحدت و انسجام ملی است و دلسوزان نظام باید توجه کنند امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان نظام مقتدر در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای نقش‌آفرین است.

ارسال نظرات