سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اردبیل گفت: متاسفانه در اثر آتش سوزی به ۴ باب مغازه خسارت وارد کرد که تلاش‌های نیروهای آتش نشانی در ۳ ساعت باعث شد از سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها جلوگیری به عمل آید.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۴۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

آتش سوزی به ۴ مغازه خسارت وارد کرد

علی ایمانی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  اردبیل اظهار کرد: ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب بنابر اعلام شهروندان مبنی بر اتش سوزی فروشگاه پخش روغن خودرو نیروهای آتش نشانی شهرداری اردبیل در کمتر از ۵ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به جهت حجم بالای آتش و برای جلوگیری از سرایت آن به مغازه‌های همجوار نیروهای آتش‌نشانی شهرداری اردبیل از ۷ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: وسعت این آتش سوزی در حدی زیاد بود که حریق بخشی از پیاده رو و جوی آب مقابل فروشگاه را نیز در برگرفته بود.

ایمانی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه در اثر آتش سوزی به ۴ باب مغازه خسارت وارد شده است که تلاش‌های نیروهای آتش نشانی در ۳ ساعت باعث شد از سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: نیروهای تلاشگر آتش نشانی اردبیل هم اکنون برای ایمن سازی، لکه گیری محل حادثه تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات