افتتاح مرکز نیکوکاری حاج قاسم در راه آهن کرمان

مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌آهن کرمان با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۶۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمان  یحیی صادقی در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، مدیرکل راه‌آهن استان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد؛ از مدیرکل و کارکنان راه‌آهن کرمان برای افتتاح این مرکز قدردانی کرد.



مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از اقدام ارزنده و خداپسندانه کارکنان راه‌آهن کرمان در حمایت از ۱۱۱ نفر از ایتام و فرزندان خانواده‌های بی‌سرپرست قدردانی کرد.



وی در ادامه بابیان اینکه با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری در استان کرمان تعداد مراکز نیکوکاری افتتاح‌شده در استان به ۳۶۵ مرکز افزایش یافت، هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری را شناسایی خیران و نیکوکاران و استفاده از ظرفیت آن‌ها در زمینهٔ کمک‌رسانی مطلوب‌تر و بهتر به نیازمندان اعلام کرد.



صادقی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد به‌منظور توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان افتتاح‌شده و این مراکز از جهت اینکه مردمی هستند، بحث شناسایی نیازمندان و دسترسی سریع و راحت نیازمندان و خیران به این مراکز راحت‌تر انجام می‌شود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع : روابط عمومی کمیته امداد
ارسال نظرات