خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس گفت: برخی مسئولان سلامت مردم را به مسائل سیاسی گره زده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد:۱۳ جمادی‌الثانی سال ۶۹ هجری سالروز وفات حضرت ام‌البنین است، لذا این روز فرصتی برای تکریم مادران و همسران شهدا می‌باشد.

وی ادامه داد: حضرت ام‌البنین به امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام فرمودند که مرا فاطمه صدا نزن چون بچه‌ها به یاد مادرشان می افتند و خود را خادم فرزندان حضرت زهرا (س) می‌دانست و محبت، عشق و احترام به آن‌ها نثار می‌کرد و خدمت به فرزندان رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (س) را توفیقی برای خود می‌دانست.

طباطبایی افزود: مادران شهدا اقتدا به ام‌البنین و زینب کبری (س) کرده‌اند، شأن این مادران کمتر از شهادت نیست، مواظب باشیم شرمنده فرزندان‌شان نباشیم.

امام جمعه سلماس در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری با واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی مخالف هستند و این به معنای جلوگیری از هرگونه واردات نبود و خودشان به صراحت فرمودند واردات از کشورهای دیگر مانعی ندارد.

این مسئول اضافه کرد: متأسفانه گروهی که در هفته گذشته به تمسخر واکسن تولید داخل اقدام کرده بودند، به طرفداری از واکسن تولید آمریکا و انگلیسی پرداختند و سلامت ۸۰ میلیون را با مسائل سیاسی گره زدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات