بانو طیبه مجیدی مادر شهید والامقام جمال حبیبی دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، بانو مرحومه طیبه مجیدی مادر شهید والامقام جمال حبیبی از شهدای غواص شهرستان زنجان دار فانی را وداع گفته و به سوی حق شتافت.

مادر شهید

 

پیکر این مادر شهید و اسوه صبر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه والدین شهدای بهشت زهرا(س) زنجان به خاک سپرده شد.

 

گفتنی است شهید جمال حبیبی در سال ۱۳۴۵ در شهر زنجان دیده به جهان گشود.

 

دوران کودکی جمال در یک خانواده پرجمعیت در زنجان سپری شد و با فرارسیدن زمان مدرسه وارد مدرسه ابتدایی مصطفی خمینی شد. دوران راهنمایی را نیز در مدرسه مصطفی خمینی پشت سر گذاشت و تحصیلات خود را با اخذ مدرک دیپلم در دبیرستان امیرکبیر به اتمام رساند.

 

فعالیت‌های دوران نوجوانی و جوانی جمال در مسجد دستغیب و مسجد ولیعصر(عج) در کوچه باشگاه با پرداختن به فعالیت‌های مذهبی و انقلابی گذشت.

 

با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تصمیم گرفت به ندای رهبر فرزانه‌اش لبیک گوید. لذا در سال ۱۳۶۰ به بسیج پیوست و به جبهه‌های جنگ شتافت. او در جبهه‌های نبرد به عنوان بی‌سیم‌چی و پس از آن به عنوان غواص خدمت می‌کرد. در مدت حضورش در جبهه از خود رشادت‌های فراوانی نشان داد تا اینکه در روز نوزدهم دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در حالی که در عملیات کربلای ۵ شرکت کرده بود بر اثر اصابت مستقیم گلوله به فیض عظیم شهادت نائل گشت و پیکر پاک و مطهر این شهید  پس از تشییع در مزار پایین شهدای زنجان به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات