دیدار معاون اجرایی سپاه با مسئولین شهرستان ایجرود در راستای برگزاری کنگره 3535شهید زنجان در سال 1400

به منظور برگزاری هرچه بهتر کنگره 3535شهید استان زنجان در سال آینده،معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)با فرماندار شهرستان ایجرود دیدار نمود.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید شمس الدین موسوی و عبدالله جعفری؛معاون اجرایی سپاه و مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان، به منظور برگزاری هرچه بهتر کنگره 3535شهید زنجان در سال 1400 با فرمانده سپاه  وفرماندار شهرستان ایجرود ناحیه ایجرود دیدار و به گفتگو پرداختند.

دیدار معاون اجرایی سپاه با مسئولین شهرستان ایجرود در راستای برگزاری کنگره 3535شهید زنجان در سال 1400

 

معاون اجرایی سپاه زنجان در این دیدار که بمنظور تعامل هر چه بیشتر و استفاده از ظرفیت دستگاههای دولتی برای برگزاری هر چه باشکوهترکنگره شهدابرگزار شد،گفت:گرامیداشت مقام ومنزلت ویاد شهیدان در جامعه لازم وضروری است.

وی بابیان اینکه  در دوران هشت سال دفاع مقدس 230 هزار نفر شهید و 550 هزار نفر جانباز شدند تا مملکت سرافراز و برقرار باشد،افزود:با تبیین رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان به نسل جوان  نباید اجازه دهیم این هویّت فراموش شود.

 

در ادامه این دیدار فتحی،فرماندار ماهنشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کمیته های ده گانه ستاد شهرستان و نیز تعامل بسیار خوب سپاه و بسیجیان عزیز در برگزاری یادواره های شهدا خاطرنشان کردند: برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه‌ای بر فضای جامعه خواهد داشت و یکی از برنامه‌های مؤثر فرهنگی در تربیت نسل‌ جدید که ایام جنگ را درک نکردند، ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه جانفشانی های کادر درمان و مدافعان سلامت در دوران کرونا یادآور رشادت های دوران دفاع مقدس است، یادآور شد:در شرایط کنونی جامعه باشیوع بیماری کرونا در سطح کشور شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان و مشارکت مردم در یاری رسانی به اقشار محروم هستیم که یادآور ایام 8 سال دفاع مقدس و نشان از غنای فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی ملت عزیز ایران دارد

 

فرماندار شهرستان ایجرود در پایان خاطرنشان کرد: لذا باید با برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری با شکوه یادواره‌های شهدای گرانقدر در شهرستان با همکاری کلیه ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی و مسئولین کمیته‌ها شاهد ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

 

ارسال نظرات