اجرای ۴۲ برنامه در چهل و دومین فجر انقلاب از سوی شهرداری قیامدشت

شهردار قیامدشت از اجرای ۴۲ برنامه فرهنگی،ورزشی،عمرانی و خدماتی در شهر قیامدشت بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،" حسین ترکاشوند" در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین  شهید سرافراز اسلام و انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی از بهره برداری از بلوار شهید باهنر و میادین شهید سردار سلیمانی و نماز  در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها که  با تملک اراضی واقع در خیابان کوهسار در  دهه فجر سال گذشته آغاز گردید، انشالله در دهه فجر امسال به دست مسئولین استانی و شهرستانی مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.

ترکاشوند ادامه داد: در نخستین روز از دهه فجر امسال،مسئولین شهر قیامدشت با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر با شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با خانواده شهدای سرافراز شهر قیامدشت نیز دیدار خواهند نمود.

رونمایی از تمبر یادبود پروژه های حوزه مدیریت شهری،افتتاح رسمی مدرسه امام رضا(ع) و آغاز عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی و بوستان در ضلع شرقی شهر قیامدشت از دیگر برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت همزمان با جشن های انقلاب امسال است.

به گفته شهردار قیامدشت،برگزاری مسابقات لیگ فوتسال ادارات، والیبال، دارت،تنیس روی میز، رونمایی از چندین عنوان کتاب تالیفی نویسندگان شهر و دهها مسابقه فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه های شهر قیامدشت در بهمن ماه جاری است.

شهردار و رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران قیامدشت همچنین با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین رعایت دستور العمل های بهداشتی، تعداد زیادی از برنامه های دهه فجر امسال شهر قیامدشت با کمترین جمعیت و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و گزارش آن ها نیز از طریق فضای مجازی و شبکه های اطلاع رسانی در معرض دید شهروندان شریف قیامدشت قرار خواهد گرفت.

شهر قیامدشت چهل و دومین شهر استان تهران است که در آذرماه ۱۳۹۶ از شهرداری تهران منفک و دارای حوزه مدیریت شهری مستقل گردید.

از زمان شروع فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت تا کنون پروژه های متعددی در حوزه های مختلف در این شهر احداث و به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات