خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

تبدیل ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان همدان برای پیشگیری از سرقت‌ها

همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امید است در سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود که در این امر اولویت ما مناطقی است که بیشتر در معرض سرقت هستند.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۷۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تبدیل ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان همدان برای پیشگیری از سرقت‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه جمعی از مدیران این شرکت با حضور در فرماندهی انتظامی استان با سردار امیری فرمانده نیروی انتظامی استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان جای تقدیر دارد.

شیرزاد جمشیدی افزود: سرقت سیم و تجهیزات برق از جمله عواملی است که موجب قطع برق مشترکین شده و باعث ایجاد نارضایتی و وارد شدن خسارت به مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین پایدار و مستمر انرژی برق به عنوان مهمترین زیرساخت جامعه باید مورد توجه باشد، گفت: با توجه به گستردگی شبکه‌ها در سطح استان و وجود ۱۹ هزار کیلومتر شبکه و ۱۷ هزار دستگاه ترانسفورماتور و...، حفاظت از تجهیزات و تأسیسات و شبکه‌های توزیع در راستای تأمین برق مستمر از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث پیشگیری از سرقت شبکه و تجهیزات برق عنوان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار یکی از این اقدامات بوده که در بحث کاهش سرقت‌ها بسیار اثرگذار است.

وی بیان داشت: امید است در سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود که در این امر اولویت ما مناطقی است که بیشتر در معرض سرقت هستند.

جمشیدی با اشاره به نصب اسپیسر،   نصب دوربین و... عنوان کرد: اولویت اعتبارات نیز در بحث حفاظت فیزیکی و پیشگیری از سرقت‌ها بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه بحث برق و تأمین نظم و امنیت در جامعه از موضوعات بسیار مهم است، اظهار داشت: همکاری و مشارکت دو مجموعه در تأمین این دو مهم، موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه در اجرای مسئولیت خود باید دقیق و جدی باشیم چراکه این مسئولیت‌ها امانتی در نزد ما است، گفت: وظیفه محوری مهم است و همه باید به خوبی انجام وظیفه کنیم و اثرگذار باشیم تا نتیجه آن را مردم درک کنند.

وی با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و توزیع برق استان عنوان کرد: توجه بیشتر به تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار در حومه شهر می‌تواند در پیشگیری از سرقت‌ها مؤثر باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات