مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت: حفظ وحدت و همدلی تنها راه برای برون‌رفت از مشکلات مختلف است.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام  احمد جلیلی امروز در جمع بسیجیان سپاه سلماس، اظهار کرد: بصیرت و تبعیت محض از فرامین ارزشمند مقام عظمای ولایت تنها راه سالم به مقصد رسیدن همه ما است.

وی ادامه داد: حفظ سه محور در پیشبرد اهداف نظام ضروری است، اولین محور برای صیانت از اسلام ناب، دومین محور صیانت از بیداری اسلامی و سومین محور تقویت روحیه اسلامی و استکبار ستیزی است.

این مسئول در ادامه وحدت را مهم‌ترین راه برای برون رفت از توطئه دشمن عنوان کرد و بیان داشت: امروز دنیای اسلام تشنه وحدت بوده و این همان خواسته دشمن است که هر روز به دنبال کمرنگ گردن آن است و این موضوع محقق نخواهد شد.

جلیلی افزود: امروز دنیای اسلام در یک پیچ تاریخی قرار دارد و راه برون رفت از این پیچ دشمن شناسی، حفظ وحدت و یکپارچگی و اطاعت از رهبری است.

جلیلی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از دو موضوع غفلت کنیم اول از آمادگی نظامی و دوم از آمادگی اقتصادی و این همان خواسته آنهاست.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام شناخت منافذ و انسداد آنها، حفظ و تقویت شعائر و نمادهای استکبارستیزی، سرعت بخشدن به توسعه همه جانبه، برجسته سازی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف و حمایت از دولت و ملت را مهمترین وظیفه عالمان و مسئولان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات