خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب:

دعوت به رعایت ضوابط بهداشتی امر به معروف است

تبریز - فرمانده سپاه بناب با تاکید بر اینکه بسیجیان در قالب تیم های مختلف در حال کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هستند، گفت: امروز بهترین امر به معروف برای مومنان تشویق مردم به رعایت ضوابط بهداشتی است.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۶۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جلسه ستاد کرونای بناب با اشاره به فعالیت های بسیج از زمان شروع بیماری کرونا در این شهرستان افزود: امروز تیم های بسیج در قالب چهار گروه عملیاتی، پایش، حمایتی و نظارتی در طرح حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کنند تا با شناسایی افراد مبتلا به این ویروس منحوس کار مبارزه با این بیماری را از منازل و محله ها شروع کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای از همشهریان در نقاط مختلف شهری و روستایی با بسیجیانی که بدون ادعا و تنها با عشق خدمت به مردم در حال فعالیت هستند همکاری نمی کنند و همین باعث دلسردی این عزیزان می شود لذا امیدواریم در روستاها،دهیاران و ریش سفیدان همکاری بیشتری با بسیجیان حوزه بهداشت داشته باشند.

 حیدری بهترین امر به معروف  در زمان فعلی را دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و نهی از منکر را دوری از عوامل بیماری زایی این ویروس منحوس عنوان و بیان کرد: قطعاً نمی توانیم انتظار داشته باشیم شبکه بهداشت و درمان با ظرفیت های خود بتواند به تنهایی در مقابل این بیماری خطرناک ایستادگی کند لذا همه مردم و مسئولان موظفند در حد توان خود به مقابله با این بیماری بروند.

فرمانده سپاه بناب در پایان با تاکید بر اینکه عدم رعایت ضوابط بهداشتی و سایر نکات، پیامدهای بسیار بدی را طی روزهای آینده برای همه مردم و مسئولان این کشور خواهد داشت گفت: مردم باید در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و دستورالعمل های بهداشتی پیش قدم شوند تا شاهد نباشیم روزهای منتهی به عید نوروز بازار به دلیل وضعیت بد کرونایی مجدداً تعطیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها