ساری-" منافقین در پی تسخیر و محاصره آمل و در نهایت نظام بود که با مقاومت و جان نثاری مردم آمل نتوانستند به هدف شومشان برسند."
کد خبر: ۹۳۱۴۶۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه آمل به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن آمل پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


مردم آمل با خلق حماسه ۶ بهمن، اثر تاریخی و ماندگای را آفریدند، حماسه ارزنده‌ای که به عنوان سندی والا در راستای رشادت و دلاوری‌های شهر هزارسنگر آمل درتاریخ به ثبت رسیده است، حماسه‌ای که از مرد و زن، جوان و پیر هزار سنگر شدند و شکست سختی به کمونیست ها، لنینیست‌ها و مائوئیست‌ها دادند، مردمی که با سلاح ایمان در مقابل شورشگران ایستادند و به انقلاب نفس تازه‌ای دادند.

منافقین در پی تسخیر و محاصره آمل و در نهایت نظام بود که با مقاومت و جان نثاری مردم آمل نتوانستند به هدف شومشان برسند و تاثیرگذاری این حماسه به گونه‌ای بوده که در بخشی از وصیت نامه امام ره به عنوان تنها شهری بوده که نام برده شده است.

مرور مقاومت مردم امل و مبارزه آنان با کروهگ‌های ضدانقلاب که به منظور حفظ و حراست ارمان‌های مقدس انقلاب اسلامی شکل گرفت جای تشکر و قدردانی دارد از مردم آمل که همواره پای آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و با بصیرت و آگاهی حماسه‌ای را رقم زدند که به عنوان برگه زرینی برای انقلاب اسلامی ایران است.

اینجانب  حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ آمل را به خانواده معزز شهدا و جانبازان مسیر مقاومت و همه شهروندان آملی تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سرهنگ جابر عسگری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها